28 Mart 2020 Cumartesi

...Kayra'm...


Senin için tertemiz düşler biriktirdim evlat. Henüz görülmemiş rüyalar, yürünmemiş yollar, gidilmemiş patikalar biriktirdim. Temelini saf aşkla attığım bir ev inşa ettim senin için; gökyüzü gibi bakan gözlerinin kahvesinden ördüm duvarlarını... Kalbinin sonsuz yeşili ile boyayıp sonra o duvarları; tavanına yıldızlar yaptım. Hep yıldızlara bakıp uyursun diye; senin için tüm galaksinin en güzel yıldızlarını topladım. Senin için bir yuva yaptım;bahçesinde renk renk kır çiçekleri, bir yanına erik ağacı diktim, diğer yanına elma.. Seversin, bilirim. Sen çok istedin diye o yuvaya bir de köpeğimizi sakladım.. Onunla oynadın, onunla uyudun, onunla uyandın... Renk renk çitlerle çevirip evimizi, bizi bizden başka kimsenin göremeyeceği ufacık bir dünya yarattım. Sana hayallerinin sınırı olamayacağını anlattım. Tuttum ellerinden, seninle kilometrelerce yolculuk yaptım. Sarıldım sana, bu dünyaya bambaşka bir boyuttan da bakabileceğini anlattım. Merhametle sevdim sen ve merhametle sevmeyi öğrettim sana; vicdanının sesini dinlemeden hiçbir akşam uyumamanı tembihledim. Sana sayfa sayfa kitap okudum, nice masallarda seninle maceracı oldum. Seninle ben daha çok insan oldum. Sana nakış nakış iyiliği ektim, paylaşmayı öğrettim. İnatçıydın; istemediğini kabul etmedin; "Tamam." deyip seni izledim.
Sen benim yazdığım en güzel şiirimsin.
Tek başına koskocaman bir dünyasın ve ben yörüngenden asla çıkmak istemeyen uydun. Sen tek başına koskoca bir galaksisin ve ben o galaksinin küçücük bir yıldızı; kalbinde parlayabiliyor oluşum bile mutlu olmama yetiyor. Bana bir "Kübocum" diyorsun ah nasıl dünyam sarsılıyor kalbimin sesinden. "Annem" diyorsun ya bu kulaklarım bunları duyabiliyor oluşunun mutluluğu ile kendine gülümsüyor. Bedenimin içinde büyüyüp kocaman olduğun, benden kopup bu dünyada gerçekten var olduğun günden beri bu kız sana deli oluyor.
Bu deli kız, senin annen.
Bu manyak kadın, senin annen.
Ve senin annen; seni çok seviyor.
Anlatmama gerek var mı küçüğüm; kalbim seninle var olduğu için her an, her dakika, her saniye Allah'a binlerce defa şükrediyor.
Sen ve senin kalbin...
Bana hep "iyiki" oluyor...

#kayram 🐣💚
#kayrayusuf 🍃



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazmasamolmaz