15 Mayıs 2020 Cuma

Kayra'm🐣💚

Anne karnına düştüğün andan itibaren tamı tamına 6 yıldır bu dünyada nefes alıyorsun çocuk.
Sana bakıp da "Kızım bu çocuk senin klonlanmış halin mi?" diyen tüm insanlara gülümseyerek bakıyor ve cevap veriyorum: "O benim miniğim." 👦🏼
Ruhunun her bir yerinden ayrı bir sevgi dalgası yayılıyor; ruhumun her bir yanına...
Her sabah bu dünyada senin gibi bir gerçeğim olmuş olması beni gülümsetiyor, beni mutlu ediyor, beni bu dünyada var ediyor.
Sen ve seninle birlikte değer verdiğim bir kaç insan. "Ailem" kavramını tamı tamına ve doyasıya bana yaşatıyor.
Ve sen her gün sesinle, gülüşünle, duruşun, bakışın ve bitmek bilmeyen sorularınla bana, bize ışık oluyorsun biliyor musun?
Sen, siz...
Bizim en temiz yolumuzsunuz.
Bir anne için gidilebilecek en uzun yol, bir baba için en uzun yolculuksunuz...
Varlığımız, yokluğumuz.
Çokluğumuz, azlığımız...
En içten dualarımızsınız...
Sevgiyi ilmek ilmek ördüğüm o güzel kalbin var ya evlat!
O kalp çok saf, çok bebek, çok melek.
Dilerim hep öyle kalsın..
Hiçbir endişem yok benim; kalbiniz, kalpleriniz tertemiz olduktan, Allah yolundan şaşmadıktan sonra geri kalan hiçbir şey mühim değil! Bizler sizin hep yanınızda, arkanızda, solunuzda, soluğunuzda...
Bazı sevgiler kıyaslanamaz bir başkasıyla...
Siz tam da kıyaslanamayan tarafımızdasınız.
Siz iyi ki var, iyi ki, iyi ki, iyi ki varsınız!

#kayrayusuf
#kayram
#kayraşk
#oğlumvemanevioğlumiçin

2 yorum:

  1. iyi ki varmış kayra, iyi ki doğmuş :)
    geçen gün bir filmde sölemişti kadın
    ben en çok anne olmayı sevdim..
    aynı fikirdeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annelik bambaşka bir duygu, gerçekten. ❤️

      Sil

yazmasamolmaz