3 Temmuz 2020 Cuma

...Kayra'm...


Senin dikenli yolların olsa ne olur çocuk! Kanaya kanaya yürür de tek bir şikayet etmem yine de.. 
Senin minicik ellerinde can bulan şu hayatımı uğruna kaç bin milyon kez feda etsem az... 
Kaç kez serilsem ayaklarının altına, kaç kez sarılsam, öpsem, koklasam... 
Az. Çok az. 
Gözlerinde bir umut var Kayra'm. 
Yüreğinde iyilik, kalbinde huzur var annecim.. 
Sen bu dünyada görüp görebileceğim en temiz, en saf şeysin. 
Ben bu dünyada senin için var olan bir hizmetkar... 
Ben sana aşık, ben sana köle, ben sana kul... 
Var olma sebebim. 
Sen bir su kadar berrak, gökyüzü kadar sonsuzsun. 
Bazen sana "Seni çok seviyorum." dediğimde  anne "Neden beni çok seviyorsun?" diyorsun. 
Sana yüzlerce sebep bulabilirim aslında ama hiçbiri dosdoğru tanımlayamaz bendeki seni. 
Sen sadece "SEN" olduğun için bendeki en güzel yerdesin. 
Ve ben sadece "BEN" olduğum için senin annenim. 
Ve bugün ne varsa bize ait inan bana o sadece "BIZ" Olabildiğimiz içindir. 
Seni çok seviyorum evlat. ❣
#kayram 🐣💚
#kayrayusuf 🍃

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazmasamolmaz