22 Temmuz 2020 Çarşamba

Kayra'm🐣💚

Ah benim en güzel telaşım, bitmek bilmeyen endişelerim...
Ah benim sonu gelmez umutlarım, hiç bitmeyecek sevdam, canparçam...
Kalbimden kalbine bir yol çizdim; ömür boyu silinmeyecek cinsten.
Kanına karıştım, damarlarında dolaştım; kalbinim en ücra köşesine ulaştım ve orada sabit kaldım.
Kalbimi açtım ve içindeki en güzel yeri sana parselledim.
Sana doğruluğu ektim, iyiliği, merhameti... Vicdanı ördüm ilmek ilmek, sevgi bıraktım bir miras gibi...
Ben elbette korurum seni ama sen de unutma bebeğim; aslında seni kurtarabilecek tek insan sensin! Aldanma başkalarına yaşa doya doya... Sev fütursuzca, yalan olmasın ağzında ve kötülük olmasın hiçbir niyetinde...
Ben kalbindeyim meleğim, beni mutlaka ama mutlaka hissedeceksin; elini kalbine koy...
Bak orası bizim cennetimiz.
Bak orası merhametimiz...
Hep böyle güzel kal, mutlu kal, masum kal...
Seni çok seviyorum evlat... 💚
#kayram 🐣💚
#kayrayusuf 🍃

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazmasamolmaz