2 Şubat 2018 Cuma

Yan Benimle!


Hadi ama!
Acımasız olma bu kadar da; ben sana bir fırsat verdim.
Hadi ama kör olma bu kadar da;
Ben sana bir yol açtım; sonunu daha farklı düşlediğim.

Hadi yapma be...
Sen istediğin için böyle oldu.
Sen istediğin için o yol çıkmaza girdi.
Sen istediğin için.
Ben değil sen.
Yani aslında özünde ne var biliyor musun?
Sen istediğin için geldin.
Sen istediğin için gittin.

Bana şimdi biraz vicdan muhasebesi gerekiyor...
Bana biraz kırgınlıklarımı hafifletecek nedenler gerekiyor.
Aslında bir tek sen gerekiyor; bir tek gözlerin...
Bir sen gerekiyor şimdi. Avaz avaz bağıracağım... Avaz avaz...

Şimdi sen bir ayaz, ben bir yağmur.
Şimdi sen avaz avaz, ben suskun.
Şimdi sen bir nefes, bense o nefeste sadece bir heves.
Ben kelebek, sen ateş.
Ben idamını bekleyen bir suçlu, sen cellat.
Şimdi sen ayaz.
Şimdi ben avaz avaz...
Şimdi sen adam!!!
Bir insanı ellerinin arasına alıp toprağa gömen.
İdamına karar veren.
Öldüren.
Şimdi sen bir katil; ben bir mahkum.
Şimdi sen sadece ayaz, ellerimi üşüten...

Tüm çabama rağmen bir tek sende bu kadar güçsüz kalabildim.
Tüm çabama rağmen bir tek sana karşı böylesine çaresiz kalabildim.

Yüreğim bir yangın yeri ve o yangını sen başlattın.
Yüreğim bir yangın yeri ve o yangını sen ateşledin.

Öyle mi?
Gitmek mi istiyorsun şimdi?

Öyle mi? Acıtabiliyor musun böylesine umarsızca?
Öyle mi? Hiç miydim gözünde?

Öyle mi ulan? Benim sevdiğim adam bir yalan mıydı?

Öyle mi?

O zaman şimdi...
Başlattığın o yangının ateşinde sen de benimle birlikte yan o zaman...

Geldiğin gibi gidemediğin için; bu kadar kaba olabildiğin için.
Böyle de seni sevebildiğim için.
Bir daha asla olmayacağını, gelmeyeceğini, görmeyeceğimi bildiğim için...

Benim küçük ama masum hayallerimi aldığın için, kırdığın için, yaktığın için...
Paramparça bıraktığın için...

Şimdi sen de yan benimle...

"Gitme" dememe bile fırsat vermedin be adam.
"Gel" dememe izin vermediğin için.

Yan benimle; anlayacaksın nasıl güzel sevebiliyorum seni yokluğunda bile...


#yazmazsamolmaz 🦋🌸
#kubraslisen 🐧❣

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazmasamolmaz