29 Kasım 2019 Cuma

❣Kayra'm ❣

Şaka değil. Tenin tenime her değdiğinde içimde dans etmeye başlıyor kelebekler.
Tek bir öpüşün yetiyor canlanmama...
Senin ellerinde hayatım var. 
Avuç içlerinde hayallerim; göğüs kafesinin içinde saklanan o minicik kalbinde yuvam var evlat.
Sende benim devamım var.
Ben de yarınların var...
Umudun, sevgin, ilk aşkın var...
Gökyüzü gibi bakan o gözlerinde sonsuzluğum var çocuk.
Saç diplerinden ayak ucuna kadar her bir hücrene aşığım...
Ben kalbinin her bir noktasına kalbimin tamamıyla hayranım...
Sana aşığım. Sana sonsuzum. Sana yolum, yolculuğum.
Özlemim en çok! Ama sonra en deli kavuşmaların, deli sarılmalarınım.
Yüreğine iyiliği eken kılavuzun, kalbinde doğruluğu saklayan hazinenim.
Annen miyim sadece?
Değilim.
Oğlum musun sadece.
Değilsin.
Sen bu bedeni, ruhuyla buluşturup insan yapan yanımsın.
Sen bu deli kadını anne yapan masumiyetim; koskoca evrendeki tek gezegenim.
Sen; varım, yokum, hiçliğim, kimim, kimsem...
Azım, çokum.
Eksiğim, tamamım.
Sen benim şah damarımsın.
Deli kanım, ben uğruna bu dünyayı harcar da bir senin için, bir sana dokunmasınlar diye kendimi yakarım.
Ben sana çok başkayım.
Ben seninle bambaşkayım.


💙💙💙💙💙💙💙

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazmasamolmaz