6 Aralık 2019 Cuma

Benim Kitaptan Dünya'm 📚: Mimar - Keith Ablow 🌎⭐


📕: #Mimar
✍🏻: @keithablow
🌟🌟🌟🌟

Selamlar #kitapsever dostlar. Beyaz takıntım sebebiyle kitaplarda da beyaz kapaklar ilgimi çekiyor, pek tabi içeriklerine dikkat ediyorum ancak bazıları gerçekten bir hayal kırıklığı oluveriyor. Kitap Mimar bir Cerrahın cinayetlerini anlatıyor. En başından beri katilin kim olduğunu biliyorsunuz ve işlediği cinayetleri ayrıntılarıyla okuyorsunuz. Mimarımız evlerini yaptığı insanların kanayan yaralarını (aile fertlerini) kimi zaman kusursuz bir cerrah eliyle kalplerini, kimi zaman başka bir organlarını göz önüne sererek öldürüyor. Ve bunu Tanrı'nın bu dünyadaki eli olduğunu, bu dünyada bazı insanların (sorunlu!) yok edilmesi gerektiğine inanarak yapıyor. Pek tabii bu adamın çocukluğundan gelen bir öyküsü de var. Kitabın sonu benim için tam bir hayal kırıklığıydı. Kendini kusursuz bir şekilde Tanrı'nın dünyadaki sureti olarak gören bu adamın, kendi ölümünü hazırlamış olması tezatlık gibi geldi bana. Ayrıca psikoloğun oğlu, ilişkisi gibi konulardaki son da aynı şekilde havada asılı kalmış... Okurken çok heyecanla okuyamadım açıkçası ben. Yine de kitaplığımda yer bulan bu kitapta da altı çizili cümlelerim olmadı değil... Zira sonu havada kalmış olsa bile, içerik olarak yani cinayetlerin işlenişi, anlatımı vs vs vs. gerçekten çok doyurucu idi... Peki siz? Var mı okuyanınız? Yorumlarınız nedir? Şöyle alalım mı sizleri? 👇🏻

#yazmazsamolmaz 🦋🌸
#kubraslisen 🐧❣
#okudumbitti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazmasamolmaz