26 Aralık 2019 Perşembe

Benim Kitaptan Dünya'm 📚: Kadınlar Neden Evlenir? - İlkim Öz 🌎⭐

"Yaşarken, sevdiğimiz ve bizi sevenlerin önemine varmadıkça, yaşamanın anlamına varmak da imkansız."
⭐ "Hayatımızda keşkelere çok fazla yer verdiğimiz zaman, bugünü yaşamakta zorlanırız."

Merhabalar Sevgili Okuyucu'm❤


İlkim Öz'ün "Erkekler Neden Evlenir?" den sonra yazmış olduğu kitabı "Kadınlar Neden Evlenir?" kitabı ile karşınızdayım. Ben kadın olmamdan ötürü bu kitaptan başladım çünkü ilk önce insanın kendisini anlaması, kendisini çözümlemesi gerektiğini düşünüyorum.

Kitap İlkim Öz'ün danışanlarının hikayelerinden oluşuyor. Bu 7 kadının hikayesini okurken kimi zaman kadınların cinsellik, kimi zaman para, kimi zaman sevgi, kimi zaman çocuğa bağlı mutluluklarını ve evliliklerini tarttıklarını düşünebilirsiniz. Ancak en sonunda anlayacaksınız ki aslında işin özü her kadın bir şekilde anlaşılmak ve paylaşmak için evlenir. Bu ikisinden birinin eksik ya da yarım kalması ise evlilik içerisindeki sorunların yaşanmasına, kadının psikolojik, ruhsal ve bedensel olarak kendini kötü hissetmesine sebep oluyor.

Benim düşünceme göre de en basit tanımıyla biz kadınlar; paylaşmak, anlaşılmak için evleniyoruz. Ancak erkeklere nazaran biz de bu anlaşma ve paylaşma meselesi daha çok sevgiye dayanıyor. (Ya da en azından kendi adıma öyle.) Her kadın, eşi tarafından değer görmek, sevilmek ve o sevgiyi hissetmek istiyor. Her kadın bir miktar ruhunun okşanmasını, bir miktar güleryüzü, bir miktar samimiyeti ve sonsuz sadakati bekliyor... Aslında her kadın sevdiği adam ile bir ömür mutlu mesut yaşamanın hayalini kuruyor... Bir de erkek tarafından bakmak lazım bu sebeple diğer kitabı da en kısa zamanda okuyup mutlaka yorumlayacağım...

Her kadının evlenmeden önce, evlendikten sonra mutlaka okuması gereken bir kitap diyor ve siz sevgili okuyucularımı sevgiyle kucaklıyorum.
Hoş kalın.
Hoşça kalın.. 🎀



#yazmazsamolmaz

#kubraslisen  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazmasamolmaz