23 Aralık 2019 Pazartesi

...Gelecekteki Sevgili'ye Mektuplar...

Merhaba Gelecekteki Kalp Çarpıntım.

Olur da bir gün gerçekten karşılaşabilirsek ve kalbinde herhangi bir yere sahip olabilirsem o zaman seninle ben, bu dünyada gerçekten kazanmışız demektir. Çünkü biliyorsun; şu zamanda gerçekten birinin gönül evinin tam da baş köşesine yerleşebilmek ve orada kalıcı olabilmek meşakkatli iştir.

Olur da yarın bulabilirsen beni; gözlerim gözlerine değebilirse şayet, bil ki sevgiden başka hiçbir beklentim yoktur senden. Ben ki her zorluğa gözlerinden yola çıkıp katlanabilirim. Attığım her adımda yanımda hissettiğim varlığın ile mutlu olabilirim. Çünkü hep söylerim;
"Yanımda olsan ne olur, kalbin benimle olmadıktan sonra?
Yanımda olmasan ne olur, kalbin benimle olduktan sonra?"
Anlıyorsun değil mi?

Şayet seni seviyorsam, seni seviyorumdur. Şayet varsan, varsındır. Buradasındır; tam da göğüs kafesimin arasında bir yerde. Ama en güzel yerde, en derinde... Mucizesindir, hayalsindir, gerçeksindir. Ama sadece benimsindir! 

Öyle sevebilirim, öyle kalabilirim, öyle dokunabilirim sana. 
Öyle mücadele edebilirim.
Ancak bu şartlar altında sabredebilirim.
Fazlaca anlayışlı olmanı beklediğimden değil.
Sadece beni anlamanı beklediğimden.
Çoğu zaman susadabilirim.
Gün gelir giderim; bedenen.
Ama hissedersin kalbim yine de sendedir.
O senin için yeterlidir.

Ve bilmelisin sevgilim.
Seni seviyor olmam seninle bir ilişki yaşayacağım anlamına gelmez.
Bak bu deli kız sevildiğini hissetmediği yerde durmaz, duramaz.
Olur da bir gün başladığı gibi biterse; dürüst olmanı beklerim. 
Sadece bu sebepten.

Çünkü ben geldiğim gibi gitmesini,
Tanıdığın gibi kalmasını.
Ama en çok kaybolmasını bilirim.
Ve inan bana sevgili.
Seviyorsam, seviyorumdur.
Ve bunun için sana ihtiyacım yoktur.
Birini varlığı ile sevmek başkadır, yokluğunda sevmek bambaşkadır.
Merak etme. 

Elbet bir gün buluşur ellerimiz. Elbet ayrılır bir gün. Elbet kalplerimiz özlemle dolar, sonra deli kavuşmalarımız olur. Sonra derin sancılarımız olur, sessiz kavgalarımız, kimsenin duymadığı çığlıklarımız.

Hepsi aşktandır emin ol. 
Bunların hepsi AŞK'tan...

Gel ya da gelme.
Sev ya da sevme. 
Bir yerlerde mutlu ol ki; iyi kalabilmemin bir sebebi olsun.
Şimdilik gelecekteki sevgili; senin için tek dileğim budur.
İyi kal, iyi ol..
Allah'a emanet ol sevgili.

- kubraslisen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazmasamolmaz