19 Ağustos 2019 Pazartesi

30'a 1 Kala; Merhaba 29 Yaşım! 🌿🌸

Merhaba Geride Kalan 28 Yılım,
Hoş geldin 29 Yaşım. 👸❣


Ah benim 28 koca yılım; ne çok düştük, ne çok kalktık seninle..
Ne çok ağladık, ne çok güldük..
Kızdık, küstük, barıştık, savaştık..
Çoktuk; azaldık...
Ve yek iken çift olduk...
"Bir daha asla başlayamam!" deyip pes ettik ama sonra ne de güzel başlangıçlar yaptık; daha güçlü, daha inançlı, daha bilinçli, daha temiz...
Daha berrak.
Daha net.
İyi ki o yollardan geçtik, iyi ki ayağımız taşa, bedenimiz çamura bulaştı da eskisinden daha diri kalkabildik...
İyi kötü her durumda iyi ki vicdanımızı, merhametimizi ve insanlığımızı kaybetmedik.
Zaten bunları kaybetsek ne anlamı olurdu nefes almanın değil mi?


Evet 29 Yaşım; Hoş geldin.
Sen bana gelene kadar burnumu epeyce sürttürüp, canıma okudun hatta bana öyle bi kan kusturdun ki ölümün eşiğine kadar gelip o meşhur beyaz ışığı gördüm.
Bu kadar üstüme gelmeseydin de ben seni yine aynı coşkuyla karşılardım ama senin tatlı, minnoş canın sağ olsun be 29 yaş.

Nasıl geldiysen, geldin!
Vardır bir bildiğin.
Hoş geldin. ♥️

Seninle birlikte daha iyi öğrendim; hayat yanımızda duran insanlara sımsıkı sarılınca daha yaşanabilir bir şey.
Seninle anladım ki; biri tarafından aldatılmak, aldatan kişinin ahlakıyla alakalıdır ve kendisine saygısı olan hiçbir kadın kendini bu şekilde aşağılayan birini sevmemelidir.
Seninle anladım; güç şayet senden daha güçsüz biri üzerinde kullanılıyorsa insanlığımızdan utanmamızı gerektirir.
Seninle birlikte anladım; başkalarının maddiyatı ile sahip olduklarının havasını atanlardan değil, kendi maddiyatını kendi sağlayabilen biri olabilmek sadece kişilik meseledir.
Bazen bir sahilde sevdiklerinle güle eğlene geçirdiğin saatler paha biçilemez bir mutluluk sebebidir.
Evlat denen şey, her geçen gün artan endişelerin ama bu dünyadaki cennetindir.
Annelik hep eksik hissetmek demektir.
Evlat olmak bir noktadan sonra daha fazla sorumluluk gerektirir.
Bu dünyada aynı karnı paylaştığın bir kardeşinin olması, anne - babanın sana verip verebileceği en anlamlı hediyedir.
Ve bu dünyada kan bağın olmadan da bir kaç sağlam dostluk edinebilmiş; kalbinin, hayatının bir yerlerinde onlara da güzel bir alan tahsis edebilmişsen aslında zenginsindir.
Paranın değil, vefanın kıymetini bilebiliyorsan aslında insansındır.
Arada bir mezarlığa gidip, dua edebiliyorsan daha iyi anlarsın; hayat ne kadar da kısadır.
Ve bir babanın gözyaşlarını silebiliyorsan,
Bir annenin ellerinden tutup yanında durabiliyorsan...
Maneviyatına verdiğin önemi başka hiçbir şeye vermiyorsan o kadar çok...
Anlamışsın sen.
Yaşamanın ne demek olduğunu,
Aslında ne olması gerektiğini...
Seninle gurur duyuyorum geride kalan 28 yılım...
Sen 28 yılına yüzlerce kitap, onlarca şehir sığdırdın.
Bilmem kaç filmi bitirdin, kaç çocuğun yüzündeki gülümseme olabildin...
Saatlerce dans ettin, kilometrelerce yürüdün, koştun.
Şiirler yazdın, resimler çizdin.
Sonu gelmeyen binlerce hayal kurdun ve onlar için hep çalıştın, çabaladın.
Hep yeşili sevdin, doğayı korudun.
Gökyüzüne milyonlarca dilek bıraktın.
Ve.
Bir cana hayat verip, onunla yeniden can buldun...
Hep aynı duayı ettin, bundan hiç vazgeçmedin.
Dilerim ömrünün geri kalan kısmında da bu dua ile sapan yollarından çabucak doğrulup, ışığına dönersin.
Parlayan yıldızın sana hep şans getirsin. 🌟

Sen bu dünyada hala çiçek gibisin. 🌸
Hala tertemiz bir kalbin var ve sen her şeye değersin! 😇

"Allah'ım sen benim niyetimi bozma Yarabbim🙏🏻"

Hoş geldin 29 Yaşım. 🌏Seninle ben, bir başka güzelleştim... 💙🌿


yazmazsamolmaz
kubraslisen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazmasamolmaz